SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakup biletów
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Skutki odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
§ 1 DEFINICJE
Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Fundację „Konińska Orkiestra
Koncertowa” pod adresem https://www.fundacjakok.pl
Sprzedawca – Fundacja „Konińska Orkiestra Koncertowa” z siedzibą pod adresem
ul. Szarych Szeregów 10, 62-500 Konin, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego
pod numerem KRS: 0001017445, NIP: 6653054197, REGON: 524397397
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: ul. Szarych Szeregów 10, 62-500 Konin
- Adres e-mail: kok.fundacja@gmail.com
- Telefon: 600 111 990
- Adres do zwrotu biletów (w przypadku odstąpienia od umowy):
kok.fundacja@gmail.com
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
- Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
- urządzenie z dostępem do Internetu
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
- Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1,
niezbędne jest aktywne konto e-mail.
§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE
- Ceny biletów widoczne w Sklepie są cenami całkowitymi.
- Wybrany do kupienia bilet należy dodać do koszyka w Sklepie.
- Następnie Kupujący wybiera sposób dostawy biletu oraz metodę płatności za
zamówienie spośród dostępnych w Sklepie opcji, a także podaje dane niezbędne do
zrealizowania złożonego zamówienia.
- Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania
Regulaminu przez Kupującego.
- Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy pomiędzy Kupującym a
Sprzedawcą.
- Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto, lub dokonywać
zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym
ewentualnym zamówieniu.
§ 5 PŁATNOŚCI
- Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
- zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
- za pomocą karty płatniczej:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
- za pośrednictwem platformy płatniczej: Przelewy24
- gotówką w momencie osobistego odbioru biletu
- Dokonując zakupów w Sklepie, Kupujący akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
- W sytuacji gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił bilety o różnym
terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla
biletu o najkrótszym terminie realizacji.
§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Kupujący ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem
Sklepu w terminie do 14 dni przed realizacją koncertu, bez podania jakiejkolwiek
przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa 14 dni przed koncertem.
- Aby Kupujący mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować
Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o
odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo
wysłane pocztą elektroniczną)..
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący wyśle
informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy
przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
§ 8 SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu
otrzymaną od niego płatność, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14
dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego o
wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot jest pomniejszony o 12% kwoty
zakupionego biletu.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności,
jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący
zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych
opłat w związku z tym zwrotem.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną
przez Kupującego kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy
przypisany do tej karty płatniczej.
§ 9 REKLAMACJE I POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sprzedawca ponosi wobec Kupującego odpowiedzialność za zgodność świadczenia
z umową, przewidzianą przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym
zwłaszcza przez przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
- Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na adres pocztowy lub elektroniczny
wskazany w § 2 Regulaminu.
- Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w
§ 2 Regulaminu.
- Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej
otrzymania.
- W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez
Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
- mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji
Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady
postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się
tutaj: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
- pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego
działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego
należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do
zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod
adresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
- bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
§ 10 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas
korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące
przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach
oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się
w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości,
zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o
ochronie danych – „RODO”.
- Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez
Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą
przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:- umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej
zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1
lit. c RODO) oraz
- prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w
celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f
RODO).
- Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do
zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
- Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do
momentu, w którym:
- przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
- na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do
przetwarzania danych Kupującego;
- ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę,
związanych z umową zawartą przez Sklep;
- zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych
osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony
interes Sprzedawcy
– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi
najpóźniej.
- Kupującemu przysługuje prawo żądania: dostępu do swoich danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych do
innego administratora, a także prawo:- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z
przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego
– wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1
lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez
Sprzedawcę).
- W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą
przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
- W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z
prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
§ 11 ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę i wymaga
osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji
zamówienia.
- Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym sądem właściwym będzie sąd
właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego, w granicach
prawem dopuszczonych, jest wyłączona.