FUNDACJA
KONIŃSKA ORKIESTRA 
KONCERTOW​A

Regulamin sprzedaży biletów

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakup biletów
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Skutki odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia


§ 1 DEFINICJE

Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Fundację „Konińska Orkiestra
Koncertowa” pod adresem https://www.fundacjakok.pl
Sprzedawca – Fundacja „Konińska Orkiestra Koncertowa” z siedzibą pod adresem
ul. Szarych Szeregów 10, 62-500 Konin, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego
pod numerem KRS: 0001017445, NIP: 6653054197, REGON: 524397397
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: ul. Szarych Szeregów 10, 62-500 Konin
  2. Adres e-mail: kok.fundacja@gmail.com
  3. Telefon: 600 111 990
  4. Adres do zwrotu biletów (w przypadku odstąpienia od umowy):
    kok.fundacja@gmail.com

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
    • urządzenie z dostępem do Internetu
    • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  2. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1,
    niezbędne jest aktywne konto e-mail.

§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE

  1. Ceny biletów widoczne w Sklepie są cenami całkowitymi.
  2. Wybrany do kupienia bilet należy dodać do koszyka w Sklepie.
  3. Następnie Kupujący wybiera sposób dostawy biletu oraz metodę płatności za
    zamówienie spośród dostępnych w Sklepie opcji, a także podaje dane niezbędne do
    zrealizowania złożonego zamówienia.
  4. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania
    Regulaminu przez Kupującego.
  5. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy pomiędzy Kupującym a
    Sprzedawcą.
  6. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto, lub dokonywać
    zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym
    ewentualnym zamówieniu.

§ 5 PŁATNOŚCI

  1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
    • zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
    • za pomocą karty płatniczej:
      • Visa
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • MasterCard Electronic
      • Maestro
  2. za pośrednictwem platformy płatniczej: Przelewy24
  3. gotówką w momencie osobistego odbioru biletu
  4. Dokonując zakupów w Sklepie, Kupujący akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

    § 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

    1. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
    2. W sytuacji gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił bilety o różnym
      terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla
      biletu o najkrótszym terminie realizacji.

    § 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

    1. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem
      Sklepu w terminie do 14 dni przed realizacją koncertu, bez podania jakiejkolwiek
      przyczyny.
    2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa 14 dni przed koncertem.
    3. Aby Kupujący mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować
      Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o
      odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo
      wysłane pocztą elektroniczną)..
    4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący wyśle
      informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy
      przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

    § 8 SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

    1. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu
      otrzymaną od niego płatność, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14
      dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego o
      wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot jest pomniejszony o 12% kwoty
      zakupionego biletu.
    2. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności,
      jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący
      zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych
      opłat w związku z tym zwrotem.
    3. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną
      przez Kupującego kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy
      przypisany do tej karty płatniczej.

    § 9 REKLAMACJE I POSTANOWIENIA OGÓLNE

    1. Sprzedawca ponosi wobec Kupującego odpowiedzialność za zgodność świadczenia
      z umową, przewidzianą przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym
      zwłaszcza przez przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
    2. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na adres pocztowy lub elektroniczny
      wskazany w § 2 Regulaminu.
    3. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w
      § 2 Regulaminu.
    4. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej
      otrzymania.
    5. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez
      Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
    6. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji
      Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady
      postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się
      tutaj: https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php;
    7. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego
      działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego
      należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do
      zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod
      adresem: https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php;
    8. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;

    § 10 DANE OSOBOWE

    1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas
      korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące
      przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach
      oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się
      w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości,
      zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o
      ochronie danych – „RODO”.
    2. Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez
      Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą
      przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
      • umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej
        zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
      • ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1
        lit. c RODO) oraz
      • prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w
        celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f
        RODO).
    3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do
      zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
    4. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do
      momentu, w którym:
    5. przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
    6. na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do
      przetwarzania danych Kupującego;
    7. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę,
      związanych z umową zawartą przez Sklep;
    8. zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych
      osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony
      interes Sprzedawcy
      – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi
      najpóźniej.
    9. Kupującemu przysługuje prawo żądania: dostępu do swoich danych osobowych,
      ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych do
      innego administratora, a także prawo:
      • wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z
        przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego
        – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1
        lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez
        Sprzedawcę).
    10. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą
      przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
    11. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z
      prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
      Osobowych.

    § 11 ZASTRZEŻENIA

    1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
    2. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę i wymaga
      osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji
      zamówienia.
    3. Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
    4. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym sądem właściwym będzie sąd
      właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
    5. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego, w granicach
      prawem dopuszczonych, jest wyłączona.

    Fundacja
    Konińska Orkiestra Koncertowa

    ul. Szarych Szeregów 10
    62-500 Konin

    Numer konta:
    29 1600 1462 1745 1426 7000 0001
    KRS: 0001017445

    Realizujemy zadanie publiczne dofinansowane z Rządowego Programu Fundusz Młodzieżowy na lata 2022 – 2033

    Nasi Partnerzy